Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Friday, May 24, 2013

BENAK

ha.. ni bukan benak otak.. ni benak yang ada kat sri aman sarawak... hehehe.. omputih panggil tidal bore..
benak ni ombak yang terdapat pada sungai. ate.. manada sungai ade ombak kan? kat laut la baru ade ombak.. haaa tu la.. ni la salah satu keajaiban dari Allah s.w.t

benak ni seingat aku ada beberapa tempat je yang ada dalam dunia ni... satu kat sri aman ni.. satu lagi kat afrika kot...

masa aku duduk sri aman dlu banyak kali gak tengok benak ni.. dia ada masanya  kalau nak tengok. bukan main kuar macam tu je.. sungai batang ai tu besar gak... masa mula-mula tengok benak... wooo rasa ohsem sangat... macam teruja gilak. tapi lelama da jadi macam so so je la.. huhu.. setiap taun ada pesta benak tau. ramai suku kaum kat sarawak tu turun sri aman. aku memang tak penah pergi pon pesta tu. sebabnya masa pesta tu berlansung.. aku tinggal sorang kat rumah. hubby pergi operasi. so.. dok dendiam sudah kat rumah.. hehe

last week.. masa bangun tidur.. aku tengok ada satu paper bag dekat atas sofa diruang tamu.

jakel u'olls... eh blur lak .. 

ingatkan ade kain ela jakel ke... rupanya ade frame gambar.. hehe

tu dia gambar benak.. sape yang datang dari sri aman... memang tak sah kalau takde frame ni.. hehe

jadi la.. buat kenangan kami berdua.. terima kasih pada yang tolong bawakan frame ni... masa duduk sana memang takde lansung gambar aku ngan hubby dekat sri aman ni.. uhuhu sedey.. sebabnya dia asik sibuk masuk operasi jer. kalau dapat masuk operasi dah la lama 2-3 bulan gitu.. bila balik operasi.. takdenya nak ingat ambik gambo bagai... spend time gitu je la kan.. 

tapi.. tapi.. sekarang ni da duduk berdua pon macam susah gak nak ambik gambar berdua.. ahaha... acannnerrrrr?????

No comments: