Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Monday, May 20, 2013

Gift


cak!!! huiyooo.. lamanya tak ngedet blog aku ni... makanya cerita-cerita lama la yang kuar.. huhuhu.. ya ampun... gambar kat atas ni souvenir dr kakak aku yang pergi vietnam bulan lepas.. dengan bermodalkan rm50 sahaja aku dapat 3 benda ni... murahnye.. tq sis.. no wonder la memang leh wat niaga kalau beli barang dekat vietnam tu kan... hehehe.. niaga? bisnes? eh aku da sebulan lebih stop bisnes.. cuma memanik je aku on.. tu pon nak siapkan mana yang baju nya dah ade kat aku.. yang customer baru nak hantar.. aku tolak.. huhu sori dear... sekarang ni aku tengah fokus pada orang baru yang bakal tiba nanti :-)

gift jugak la kiranya tu.. a very big big gift from Allah :-)


No comments: