Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Sunday, January 2, 2011

Tahun Baru 2011


haihhh.. terlambatkah aku?? hehehe... sebenarnya aku tak excited sangat nak sambut tahun baru macam orang lain.. pada aku, cukup la bahawa aku sedar tahun telah pun berganti.. kalau tak sedo jugak, masuk tanjung yer...

azam?
memang banyak azam aku... azam taun lepas, alhamdulillah.. dah tercapai.. pe lagi kalau bukan khawin.. haha.. alhamdulillah.... Allah dengar permintaan hambanya ini.. terima kasih Ya Allah..

so, aku pon nak bermanja-manja ngan hubby.. tanya apa azam dia taun ni... banyak katanya... tapi dia tanak bagitau aku.. kata dia lagi, kalau kita bagitau apa azam kita kat orang... azam tu nanti tak tercapai.. orang tua kata la.. wallahualam.. oleh itu, jangan la bagitau apa azam korang kat orang.. bagitau je kat kucing ke, ayam ke, ikan ke.. selain dari orang yer... nescaya, azam korang akan dipelihara... haha..

aku pon mengikut kata suami...

tapi satu je leh bgtau ape azam aku taun ni... aku nak mengurangkan main game kat FB!!!! hahaha

2 comments:

anie said...

yeahh! ani sokong! haahahhahahahah.... sabo je la...

adriea said...

mekasih sbb salu sokong akak selama ni... haha