Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Sunday, January 2, 2011

Hasil Kerja Tanganku..

seperti yang aku janjikan.... aku akan tunjuk hasil sulam manik yang aku buat kan? ok... ni la hasilnya...

taraaaaaaa......

simple je.. hehehe... tak susah nak buat bunga ni.. dan kalau diikutkan, kejap je nak siapnya... tapi awas yer.. kalau da korang jadi macam aku ni.. time menyulam manik pon nak berkebun di farmville dan membina jajahan sendiri kat city ville... harus la seminggu baru nak siap jait manik ni... nasib baik kat baju aku sendiri.. kalau buat kat baju orang?? harus la aku kene laser macam penjaga gol indonesia tu.. opssss terlebey sudaaaa... hehehehe.. ya ampunnn...

5 comments:

anie said...

wakakkakaka... oklah tu akak... siap gak akhirnya kan... kat baju sndirik lak tu... mesti puas ati kan.. hahahaha... caiyok2 utk baju2 sterusnya.. ahaks! :P

adriea said...

haha.. aaa tenkiuk2..
da kurang da main city ville... potong la level 45 akak tu.. hahah cewah nk bgtau gak..
ok nnt next projek lak.. tungguuu.. heheh

anie said...

cewahhh.... nk gak bitau level bape tu... aa... sat g ani potong aa... jauh lagi.. sabo je la.. wkakkakaka... susah no nk potong.. cet! aa... teruskan usahamu kak as.. ahaks!

anie said...

cewahhh.... nk gak bitau level bape tu... aa... sat g ani potong aa... jauh lagi.. sabo je la.. wkakkakaka... susah no nk potong.. cet! aa... teruskan usahamu kak as.. ahaks!

adriea said...

hahah sila la potong.... tenkiu adikku!