Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Monday, January 3, 2011

Pekan Khamis

Ok.. ni sepatutnya cerita taun lepas.. wahhh macam da lame sangat je bunyinya kan???
hari tu aku g pekan khamis ngan famili aku... pekan khamis ni lebih kurang macam pasar malam gak.. cuma dia bukak waktu siang dan hari khamis jer.. dari pagi tak tau kul bape.. sampai la petang lam pukul 6. lokasinya dekat Kg Koh, Setiawan. masa pegi tu ramai jugak orang.. macam-macam gerai yang ada.. kalau nak tau, pasar ni lokasi dia bertempat ngan penempatan masyarakat cina.. peniaga pon ramai cina. melayu ngan india pon ada.. 1 Malaysia la katakan ;)
layan je la gambar-gambar kat bawah ni ek...


dua beradik ni nasib baik tak kedekut makan...

me ;)

mak.. always dengan bunga-bungaan dia ;)

see.. i told u ;)

adik... pandai baca ek? 5 hengget je baju-baju ni.. murah hokay! heheheh

kebanyakkan bajunya elok-elok jugak..

opah dan cucunya.. hihihi

gong xi fa chai nak dekat da.. so, harus la kannn..

kawasan agak becak sket.. baru pas ujan... huhuh... pakai crocs adalah sangat sesuai..
punya lama jalan-jalan kat situ... aku beli ni jer... bunga ros.. satu untuk mak.. satu untuk aku.. tapi keseluruhannya... suma utk mak.. hehe

No comments: