Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Sunday, January 2, 2011

Serupa Tapi Tak Sama

yeah... memang serupa... tapi tak sama... hehehe... aku saja try buat bunga manik yang baru ni.. asalnya aku terpandang kat FB sahabat yang jait manik ni jugak... sangat cantik aku tengok... makanya dari hasil pemerhatian aku kat gambar yang dia letak tu... aku belajar sendiri... otak ni bergerak macam engine kereta lam iklan shell tu.. makanya... alhamdulillah.. terhasil la jugak bunga ni... tak susah rupanya nak buat..

comelkan???


ehhh.. rupa-rupanya baru aku perasan... sama macam cincin kawin aku bunga ni... haha.. so makanya... tu la yang dimaksudkan tajuk entry ni.. haha...

*kalau da minat dengan sesuatu tu.. melalui pemerhatian je kita da bole lakukan... alhamdulillah..

No comments: