Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Wednesday, November 17, 2010

salam aidiladha

assalamualaikum...

selamat menyambut har raya qurban..
tak sangka kan.. da nak abis dah taun 2010 ni.
sori coz aku agak lama menyepi..
tapi takde la lame sangat kan..
bukan sengaja tapi tak terduga... hehehe..
kali ni pertama kalinya aku sambut raya qurban sebagai seorang isteri..
tapi.. suami takde kat sisi... huaaa cedih..
suami aku masih kat sarawak.. banyak perkara yang tak terjangka harus dia selesaikan..
so, better aku dok ngan mak jap..
tapi aku rindu gler kat beliau... rasa nak je terbang sendiri gi sane.. ape de hal kan..
aku pon isteri dia.. g sorang2 pon tak menggugat keraguan kuarga aku lagi..
lain la kalau dulu. aku bujang lagi...
tapi... ade tapi lak kan.. saspennnn...
tapi ada sebabnya kenapa aku tak leh wat macam tu...
takpelah, tak salah kalau aku bersabar sket kan???
hamboiii.. mentang2 baru kawinnn.. takan tak leh sabaq plak kannn.. hua hua hua...
so, raya qurban taun ni, banyak yang aku korbankan buat suami tercinta...
harap-harap dia hargailah suma pengorbanan aku ni kannn... kalo takkkkk... haaaa...

ok lah.. mata da pedih.. hujan da turun ngan lebatnya.. makanya... selimut pon memanggil2...
aku mau tidor..
esok mau ke klinik ...
nite!

*nnt aku masukkan gambor2 kawin ek... tak lupenya... heheh

No comments: