Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Tuesday, November 30, 2010

Dulu dan Sekarang

gambar kek kawin aku yg da tinggal tingkat satu.. *err.. apekah?

tajuk kat atas tu of kos la aku nak membezakan waktu dulu dan skang idup aku ni...

Dulu waktu pagi *time bujang dulu la..

-Bangun pagi .. then do a wake up call kat bopren tersayang, stereka baju dulu.. baru mandi.. pastu siap-siap pakai baju, mekap then pakai tudung.

-Pas siap-siap pakai baju suma.. g dapur.. breakfast ngan mak tersayang... beli je breakfast tu.. mak yang belikan..

-Pas breakfast, gerak g opis.. tengahari makan ngan membe rapatku.. rohani.. masuk opis balik, petang kul 5 baru balik umah.. kalau rajin, wat overtime sampai kul 7.

- Balik umah, mandi-mandi.. makan.. relax2 .. sms ngan bopren.. bukak lappy.. atau baca novel atau tengok tv.. tu je la keje aku.. nak kuar umah??? huhuh bukan habit aku kuar malam-malam.. melainkan kalau kakak or mak aku ajak..

tu je la aktiviti seharian aku dulu... secara ringkasnya la kan... padahal ada lagi benda yang aku buat...

then...

Sekarang.... *ente suda berkawin daa... (baru jeeee)

-bangun pagi .. masih do a wake up call .. to my bopren yang da menjadi suamiku (alhamdulillah)
pastu sambung tdo balik... hahahah keji...

-bangun balik.. mandi.. breakfast.. ngadap tv.. tak pun, bukak lappy, atau baca novel.. eh masih same lagi kan... thehehe

- ngemas umah.. pastu tdo ptg lak.. sejam.. bangun.. ngadap tv lg or lappy..

- petang mandi.. makan malam... ngandap tv or lappy lagi.... wakakakakakaka mcm mangkok ayon je schedule aku skang..

hadeh.. must do something ni.. sementara nak dok serumah ngan my hubby.. aku dok ngan mak jap.. so.. tak banyak sangat benda nak buat.. bosan gak kadang-kadang... lam otak.. dok berfikir.. aku nak mulakan balik hobi aku masa jadi anak dara dulu.. cewah! poyo je statement..
ape hobi aku tu?? jahit manik la... pas tu nak asah balik skill blajar menjahit aku dulu.. insyaAllah... ingat lagi kot... pas tu nak mulakan project wat cup cake yang tertangguh gak dulu... omaigod manyak benda yang aku nak wat dulu tapi tak jadi-jadi lagi rupanya.. thehehehe.. ape-ape pon.. target aku nak jadi the best to my hubby n my mother.. insyaAllah....

1 comment:

icahShafie said...

haha. terimalah hakikatnya anda sudah berkahwin.. hahahahhahaha.. :p

life must go on..