Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Thursday, November 18, 2010

cerita basi ke ni?? huhu [gambar akad nikah]

sori ler.. baru ari ni aku nak postkan gambar masa hari akad nikah aku... banyak lagi gambar yang ada. tapi... kang kalau aku masukkan nak dkt 300 gambar tu.. mau korang termuntah nak tgk kan??? hehehe
cukup la banyak ni je yg aku upload..
tu pon da cukup mengambarkan macamana majlis tu berlansungkan??
so.. selamat menjamu mata..


bergambar ngan akak2... abg2.. anak2 sedara sebelum g masjid..

huhuhu.. time ni nerbes.. incik suami bagi sms tanya soalan yg aku tak leh jawab.. kerakar gak soalan tu.. tayah la cite sini.. haha.. maybe dia nebes time tu.. hihih

cincin yang aku sarungkan di jari yang besar itu.. huhu

cincin yang suamiku sarungkan di jariku yang mulus itu... hihi

adoih.. kelaut tul susunan gambar ni kannn.. blasah je la... time suami aku di akad nikahkan oleh wali aku... my abg eli.. bape kali akad??? jgn tanye aku... hahaha

ni ngan cucu aku ni... amik berkat... hihihi.. takde lahhh... sbb die somel...

my incik suami... beso yer?? dia la teddy i skang.. awwwww

selepas semuanya selamat... alhamdulillah...syukur kehadrat Allah..

blakang tu anak sedara yang sedang sarat.. tp skang da slamat bersalin da... next?? sape lak??? thehehe

last but not least.. with akma.. my anak sedara yang rajin...

2 comments:

|cah-sahaJa said...

next..??
hahaha.. :p *muke nakal..

adriea said...

next???? icah-sahaja la.... hahahahaha *gelak sambil shuffle