Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Tuesday, November 30, 2010

Pengajaran sebelum nak masuk tidur

huarrggghhh~ nantoknyeee...


tajuk mcm hebat je kan? ape? ingat aku nak bagi tip sebelum nak masuk tido ek? tekaan anda salah! thehehe....

tajuk tersebut bermaksud.. pengajaran yang aku dapat sebelum aku nak tido ni.. huhu jangan mareee~

pengajaran itu adelah..

tadi nengok cite ASMARA.. eh da banyak episod aku ketinggalan la.. tetau ari ni last episod... sabo je la.. nasib baik sempat tengok. tu pon setengah jam da nak abis.. huhu.. memang tak dinafikan ramai yang impikan lelaki macam ASMARA tu.. hemsem... baik.. sume perfecto la.. tapi.. kalau aku la kan.. aku fikir macam ni lak.. 'kalau aku ade anak lelaki.. tidak akan aku letak nama dia ASMARA. huhuhu namo namo... mane tak nya.. nama aku ASNI.. orang panggil aku AS.. kang nama anak aku ASMARA... tak ke dorang panggil salah satunya AS gak??? anak banak bernama AS.. ASAS.. erks.. nama mcm familiar... aargghhh mimpi ngeri bagiku kalau nama anak aku ASMARA.. ok reject awal-awal...

itu je la pengajaran yang aku dapat malam ni.. ngeeeeee~

ok jom tidoq! gud nite!!!!!

No comments: