Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Monday, November 29, 2010

hari kebesaranku 18 sept 2010

usah ditanya kenapa aku berdiam diri dalam byk hari ni...

ni ada sket gambar masa aku bersanding ari tu..
kalau korang tanya apa yg aku rasa masa bersanding ari tu..
jawapan aku .. SERONOK SANGAT! RASA MACAM PERMAISURI NGAN RAJA. ;)
memang rasa tak puas bersanding ari tu.. tapi syukur alhamdulillah... semuanya berjalan ngan lancar.
terima kasih pada semua keluarga aku.. yang tolong melancarkan perjalanan majlis aku dan suami..
kalau dorang takde, sure majlis ni takan menjadi..
dan yang paling penting, syukur kehadrat Allah.. yang merestui pernikahan dan persandingan kami berdua...
so.. layan la gambar2 di bawah ni ek.. tanak letak banyak sgt.. coz kat fb aku pon da banyak gambar kawen..

blasah la.. gambar berterabur lagi.. hhuhuh..

saat tepung tawar yg ni aku rasa sebak... whole day mak bersedih je... hanya Allah saja yang tau kenapa mak mcm tu..

yup sword barrel.. memang saat yang tak leh dilupakan.. pedang tu pedang betui wei.. terkena kepala den naya jek... but dont worry.. all the officer suma da professional.. heheh

mr hubby sedang menunggu..
time ni aku tgh berdebar siot... tunggu hubby datang nak lalu bawah pedang.. hehehe

dengan kakak-kakakku..... sweettt sangat.. luv them so much!
yeay! adik da kawin!! haha

mr hubby da lapo.. lalu menarik tanganku menuju kemeja makan..
mr hubby : cepat la sket yang.. abg lapo ni..
aku : adeh adehh.. pelan2 la abg ni.. kasut tsangkut kang kain ni haaa.. tulun2..
*dialog diatas adalah rekaan semata2
bergambar bersama anak-anak fruitku.. baru 1/4 ni... haha

with cousins yang sempoiiii ;)

gambar fresh.. baru pas di mekap oleh famie from jisma kasih manjung .. thnx dear ;)

haaa.. ni spesel sket... bergambar ngan kawan aku dari kecikkkk lagi.. masa dok kat huntly estate dulu... suzita.. anak manager estate.. hihihi... skang dia da ade anak 3 da .. thnx suzi.. coz sudi datang.. jauh tu.. from semenyih...

ok.. ckup la stakat tu je aku letak gambar kan.. hajat dihati nak letak nama kat sume gambar2 aku ni.. tp tak reti lor... camne ek?? skang ni kan banyak kes orang curi-curi gambar... scary u'olls....

*doakan kebahagiaan dan kesejahteraan hidup kami berdua...

2 comments:

cha said...

u cantik sgt sis that day. congrats :)

adriea said...

thanx cha ;) .. really appreciate it..