Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Wednesday, February 24, 2010

Rutin


ye... ni rutin bulanan aku... tapi bukan la sebulan skali...
tiap 3 bulan skali.. bawak mak untuk cek darah dan 4 bulan skali untuk sakit lutut mak aku. tapi tak memerlukan masa yang lama pun masa nak cek tu.... masa nak menunggu giliran untuk jumpe doktor je makan masa. nombo atas ni masa nak amik ubat kat farmasi. tengok la... da pkul 1.04pm. dari kul 9am.....
tapi aku da biasa da ... malas nak merunggut sebab ramai lagi pesakit yang menunggu. doktor pakar tu pon sorang je... so.. sabar je la kan. sambil2 tunggu tu, aku baca la buku


ye.. buku Yakjuj Makjuj.. buku mengandungi informasi tentang Yakjuj dan Makjuj.... macam-macam info yang aku leh dapat lam ni. tapi aku tak baca abis lagi la... bab fakta sejarah ni memang aku slow sket nak baca. huhuh..

lam kul 1230pm nama mak aku diseru untuk berjumpe ngan doktot.. lega rasa hati... pas da siap amik ubat suma.. kitorang kuar dari base.. then makan KFC kat lumut. yea... memang kegemaran mak aku tu.. then.. hantar mak aku balik umah, aku lak g opis. so, next follow up bln 5 ngan bulan 6 lak..

*hati lega sket coz Mr Fiance bagi kabar berita dari hutan. alhamdulillah.... dia takde ape... syukur alhamdulillah... terima kasih Ya Allah...

2 comments:

sasha* said...

lama tak singgah sini.sihat kak?

adriea said...

hai shaaaa.. rindunye kat die.. hehehe
akak sihat alhamdulillah.. aritu je bz cket.. hehhe.. sha sehat?