Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Wednesday, February 3, 2010

sangatlah tidak best bila....


refer pada tajuk kat atas, sangat la tidak best bila aku...

rindu kat mr fiance sangat-sangat.... sebab...

aku tak dapat tengok dia depan mata secara lansung walaupun leh dikatakan hari-hari ktorang berwebcam... tapi ... huhuhu... dia di sana.. aku kat sini.
tapi.... tapi lagik! tapi aku tetap bersyukur... sebab setakat ni kitorang faham situasi masing-masing...

dan sangat la tidak best bila...

adik-beradik sendiri mengata aku dari belakang. pls la kak... nak marah biar depan-depan... supaya aku leh jelaskan yang sebenar-benarnya... ishk... sedih siot...

sangat tak best lagi bila...

perasaan aku ni bercampur-campur.. asik nak marah jer... di sebabkan macam-macam perkara yang terjadi pada aku secara serentak. ishk... kuatkan hatiku ini Ya Allah....
bila sedar, aku istighfar banyak-banyak...

sangat tak best bila...

banyak nak guna duit!!!! huhuhu macam-macam nak kene bayar... huuuu... manyak dugaan bulan ni... aku harap sumanya berjalan ngan lancar..

amin..

4 comments:

bilis said...

sabar itu indah

adriea said...

terima kasih bilis.... kata-kata tu btl2 trus ke hati....
saya akan cuba bersabar dan terus bersabar..

SeliPaRcHanteq said...

chayok2 sis!

adriea said...

tq dear... teringin nak tgk selipar kamu yg cantik tu.. hehe