Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Wednesday, February 24, 2010

santai ngan mak n kakak


balik keje tadi, aku bawak mak n kak ila aku g jenjalan kat lumut. hajat dihati nak cuci mata kat gerai-gerai tepi laut tu. nampak macam menarik. tapi bila sampai kat situ n tengok sendiri apa yang ade, amat laaaa mendukacitakan beta. macam sameeee je ngan sebelum ni. tah ape-ape je la barang yang dorang jual ni. ibarat macam jual barang yang da digunakan je. ish ish... aku just beli tudung je la.


cantik tak? padahal aku bukan pakai pun tudung yg macam ni.. saje je beli... *ehem.. ehem... eheehehe

pas round2 kat lumut tu... *lupe lak amik gamba suasana kat lumut td... aku g singgah restoran kak ijah aku kat stewan nun. pekena abc.. musim panas skang ni sedap kalo pekena abc. hehehe...


terliur tak??? kami bertiga pekena abc yang sedapppp


yang ni aku punye... fuhh sampai skang aku terasa kesegaran ais tu.... eheh eheh... *lap2 air liur

*tv rosak.. sanggap je mak aku.. ehehe... hajat dihati nak watkan FB utk mak... ilang akal pe??? wakakaka.. ok... stop berangan... mau kemas bilik!

No comments: