Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Sunday, February 21, 2010

adoihhh!

huargghhh...
manyaknye habuk...
maaf...
sebab da lame tak berkarya kat sini... *hehehe...sastera giler ayat
bukan aku tak jengah lansung
tapi... hobi aku sejak dua menjak ni..
bukak blog..baca entry2 kat blog korang.
sedangkan....
blog aku sepi..
maaf...
bukan tak mau menaip
tapi... tak reti mana nak mua..
sedangkan..
banyak cerita yang aku nak kongsi bersama..
ahhh...
tak tau la...
mungkin jiwa aku kacau sebelum ni
*skang da ok ke???
hurm.. harapnya begitu...
rindu kat korang sume...
banyak cerita nak tulis beb...
cite pasal....
** ikan terubuk masin terbang bersama kek lapis
** bunga dip
** harvest kebun kat umah (bukan kat farmville sajork aku harverst tau..ngeee)
** angpau
** bercuti di keyel
** sepi (masuk utan)
** hadiah dari abg ipar (ni pon nak citer?? poyo!! ngeee)

haaa... kira banyak la tu kan??? walaupon tak sampai sepuluh... tapi.. da lebih dari satu, kira banyak la tuuu... haha..

insyaAllah.. nnt kalau rajin, aku masukkan cite-cite yang da basi tu.. uhukk...

err ni gambar hiasan saje... husna ... cucu sedara aku... * makan ke tido ni????? **kompius

No comments: