Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Wednesday, December 29, 2010

Tahniah Malaysia!!!!

Team Harimau Malaya
(Malaysia)
Team Garuda
(Indonesia)

tahniah aku ucapkan pada pasukan bola sepak Malaysia sebab menang Piala AFF Suzuki 2010. excited aku tengok game ni tadi.. tak sangka ramai artis indonesia turun padang gak ek?? bagus.. bagus.. semangat kesukanan tu.. walaupun hari ni indonesia menang 2-1 tapi dorang kalah gak ngan aggregat Malaysia menang 4-2.. so.. syabas skali lagi untuk Malaysia.. yeahhh Malaysia Boleh!!!

Macam aku cita sebelum ni.. hubby ajak aku bet.. dia sokong indonesia ok!! pas da kalah, tak ngaku dia kalah!! arrgghhh.. nak slamatkan duit 10 ringgit dia la tu!! hahaha... kalau tak aku dapat da top up 20 hengget...hahaha... takpe.. akukan isteri yang baik... 10 hengget pon jaaadila... hadei.. ni la kami laki bini.. saje suka-suka bet macam ni.. bukan macam main judi tu.. taruh beratus-ratus.. haihhh tak koser teman... ape-ape pon disebabkan malaysia da menang, aku mengumumkan bahawasanya esok aku cuti!!!! hahahaha


2 comments:

anie said...

i like itttt! haahahha... malaysia boleh! penjaga gol tu gak paling best... hahahhaha... ani nk ikut cuti leh ke akak? hahahahhaha

adriea said...

tatau la.. ada membe kat fb kata ari jumaat dapat cuti umum.. tp not sure lah. nak ikut akak cuti?? ikut je la weh.. hahaha