Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Wednesday, December 29, 2010

Malaysia vs Indonesia


hah.. malam ni perlawanan bola antara Malaysia dan Indonesia bermula. korang jangan lupe menepek depan tv tengok game yang hot ni tau..kenapa aku kata hot?? sebab aritu malaysia berjaya kalahkan indonesia kat Stadium Bukit Jalil dengan score 3-0!! memang tak sangka beb..

pastu ada lak isu laser melaser nih... hahaha... takan la sebab tu dorang leh kalah?? memang tak masuk akal... pastu macam-macam la dorang tuduhkan... ish3x.. not good... ok..

kebetulan hari tu hubby dok sms macam ni :

hubby : jom bet syg
wifey : bet? abg sokong sape??
hubby : abg pilih indon.. mesti indon menang punya
(konpiden jek dia ni.. lagi pon aku memang ada dok baca artikel yang mengatakan pemain-pemain indonesia ni hebat-hebat belaka..so, ikutkan aje la..)
wifey : ok la.. ayg amik malaysia... *dengan paksa rela... tp kalau kalah pun, duit dia gak aku bagi balik... hahaha..

so, aku tgk la dengan tekun.. skali pas separuh masa kedua... amik ko... 3 gol skali masuk... aku shuffle di situ.. haha... so, malam ni.. tak sabar nak tengok game yang kat indonesia lak.. macam scary pon ade tengok dorang punya penonton... huhu... be gud ok mas!! jangan ribut-ributann... main laser aja ngak apa.. jangan main tumbuk-tumbuk ya mas! hehehe.. *ado lak yg kene laser ni kan.. huhu.ya ampun...

so guys.. sila tergangga depan tv1.. jam 7pm malam ni ok!!! eh.. jangan lupa solat maghrib lak...
caiyok malaysia!!!


*abang tak bangga ke dapat isteri yang minat bola gak ni??? hehehehehehe (mesej ditujukan pada incik hubby yang belum tentu baca blog aku ni.. huhuh )

2 comments:

anie said...

hahahaha... siap bet tuu.... boleh tahan! malam ni lak akak... sokong sape ni??? mesti mesia kan.. MALAYSIA BOLEH! yeeehaaa~!

Unknown said...

menang ke.. kalah ke.. tetap sokong MALAYSIA!!!