Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Sunday, October 23, 2011

Menyulam masa pregnant




kalau korang nak tau.. awal kehamilan aritu aku memang malas sangat nak memanik ni.. nak pandang manik pon tak nak u.. *wahh kekwat! tapi skang ni da merajin la pulak.. tapi tak banyak sangat yang aku buat.. sebabnya.. sakit pinggang haku ni kalo duduk lama-lama.. huhuh..
rujuk pada gambar di atas *da macam wat surat rasmi lak.. manik bunga-bunga tu baju kakak ipar aku.. sian dia da lama ade kat aku baju tu tapi tak bagi lagi kat dia.. hahaha.. sori kak.. nanti adik bagi ek.. harap paham la faktor ibu mengandung ni ek.. hihi.. yang sulam gelang tu lak .. salah satu baju aku.. dan salah satunya baju jiran aku.. hope she likes it.. yang sulam gelang tu cepat sket nak siapnya.. cepat tak cepat.. makan 2 hari gak la.. haha..

hajat di hati banyak lagi baju yang aku nak manikkan.. tapi tak leh la beb.. kalau buat pon.. lambat kot siapnya.. sakit pinggang den.. huhu.. insyaAllah pas bersalin nanti aku akan usahakan lagi ... baru btul jadi supermom nanti ek?? ala.. mak aku leh jaga 11 orang anak.. aku.. baru nak sorang anak takan tak leh buat kan?? mak.. kau lah sumber inspirasiku!! caiyok! caiyok!! ngeee~

2 comments:

nusk said...

jiran punya? adakah ustazah? hehe tak sempat nak mintak akak sulam2 n manik2kan baju I...nxt yr ada rezki nak tempah jugak la heheh..baby boleh tolong :P

adriea said...

yezza.. mmg itu ustazah yang punya.. die nak pakai masa raya haji nnt.. glemer u.. hihihih...

ok.. hantar je... akak rela sulamkan.. hik hik