Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Monday, November 28, 2011

@ kampung oredi

setelah menghadapi perjalanan yang panjang.. skang aku da ade kat kampung... tinggal ngan bonda sehingga selamat melahirkan.. insyaAllah..

kisah perjalanan aku ngan hubby biarlah aku n hubby yang simpan dalam kenangan kami berdua.. memang macam-macam yang kami alami.. tapi alhamdulillah semuanya selamat dan dipermudahkan.. terima kasih Allah..

hari ni genap dah 21 hari aku kat kampung dan da masuk 30 minggu kandungan aku... terima kasih lagi skali Allah..

skang ni musim hujan beb.. kat kampung mak aku ni.. asalkan malam je hujan.. tapi badan aku tetap berpeluh kalau tido.. hubby suh aku tido lam bilik mak yang ade aircond.. tapi tanak la.. jenuh mak nak bayo bil letrik lak nanti.. guna kipas je la... huhu.. tu pon guna letrik gak... tp jimat sket.. hahaha.. kondifen!

rutin untuk cek perut pon da start 2 minggu skali... dekat je nak cek.. kat klinik kdsk jer.. barang-barang baby pon aku da siap sket-sket... just standby.. tu pon sbb nurse yang suruh.. kalau tak.. takdenya aku tau kene standby skang.. huhuhu..

oh yer.. ari tu aku kene minum air gula... ya rabbi.. manis giler.. *dah nama pon air gula mokcik.. takan rasa pahit lak.. alhamdulillah.. keputusannya normal.. takde penyakit kencing manis tu.. skang ni aku kene kekalkan bacaan HB aku ditahap yang memuaskan... *sila jaga permakanan.. jangan main bedal jer ..

stakat tu dulu aku nak pot pet setelah dekat sebulan aku memerapkan broadband aku ni... hehe... c ya!

btw.. diam itu lebih bagus!

No comments: