Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Friday, June 19, 2009

taiping with love

da basi da cite ni.. layan je la gambar-gambar masa aku g taiping ari tu ek..
tempat penginapan adalah di kem rad.. malam tu ade bbq, jemput anak yatim. abang ipar aku pegawai memerintah kat situ. so dia suh akak aku jemput mak, kak yati ngan aku sama-sama join majlis tu.

akak aku.. mej nor azlina .. wife co .. tengah bagi derma kat anak-anak yatim ni. dorang da anggap anak-anak yatim ni macam anak dorang sendiri.. aku doakan semoga akak aku ngan abg izam peroleh rezki untuk mendapakan cahaya mata kelak.. amin..



mak aku tudung biru. tudung ala-ala kuning ni.. mak mertua akak aku

aku ngan kak yati.. serupa?? heheh

aku ngan kak ina.. menten je akak aku ni


pekan taiping.. masa ni aku sampai da nak malam da..

ni la pintu gate tmpt penginapan ktorang

sempat posing lagi tu lam kete..

mummy.. itu gajah la mummy.. haha

yesh.. model botol mineral..

hepi jek.. mcam lawatan sambil belajar lak.. lam zoo taiping..

us
ngahahaha.. sempattt.. jadi model kete pon jaaadilaaaa...

mr iguana.. i geli tengok kulit u yg kedut-kedut itu.. huhu

mak aku ngan besan die.. mai dari perlis

us again..

yeaa.... sile la melawat zoo taiping yang besh ini... hahahaha
sekian time kasut!

4 comments:

SOHO Mama said...

I dah terkonpius u dgn k.yati tu daaaa haa haa..!

adriea said...

hahahah.. masa tanamera day ari tu pun.. ramai yg kompius.
kak yati tu yg keje kat tanamera.. hehehe

Mya said...

jumpa monyet kecik tak?

adriea said...

jumpa kak.. kecittt je monyet tu.. comei giler.. tp name die cek da lupa.. hehehe