Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Wednesday, June 10, 2009

Novel lagi

sinopsis cerita :

Hidup dinegara orang memamg payah. Apatah lagi di Negara Jepun yang rumah sewanya hanya sekangkang kera. Benar kata orang, biar hujan emas di negara orang, hujan batu dinegara sendiri. (sakit woo kene ujan batu) Negara sendiri lebih indah. tetapi kerana dendam, payah dan gundah, suka atau tidak, Jasmine gagah mengharungi sendiri. Bertahun berlalu, marah pada emak tidak pernah surut. Memang tidak ada hinanya. Ayah pun sudah meninggal dunia. Tetapi apa perlunya emak berkahwin dengan lelaki bujang? Namun jasmine tidak tahu, ada rahsia sebenarnya yang emak tidak mahu cerita....

jumlah halaman buku : 723 muka surat

aku beli buku ni petang semalam. kat kedai buku pustaka an nur sitiawan. da lame aku nengok-nengok buku ni melalui internet. lagi-lagi kat blog penulis ni sendiri. memang menaikkan lagi semangat aku untuk mendapatkan buku ni. akhirnya.. bertemu jua jodoh aku ngan setiap jumaat. aku lum start baca lagi. tunggu bila ada masa terluang. baru best baca. skang ni masa macam mencemburui aku. ade je keje yang aku kene buat. ketebalan buku ni pun membuatkan aku berkobar-kobar nak baca. *aku suka baca buku tebal-tebal hoke ;)

so.. cekitdaut!!!!

*gambor pon tak sharp. huhuhu.. hp lame la katekan...

5 comments:

rosevsky said...

kalau x bc lg,pinjamkan kt akak ajalah!

adriea said...

boleh!!! hehehe.. kak ros! jom pekena rojak manjung!

Mya said...

ayat2 cinta jugak terbaikkkk!! hikss..

adriea said...

ade novel ayat-ayat cinta ek??? huaaa.. ketinggalan ni.. mesti dapatkan kalo ade!!! hehehe

SOHO Mama said...

Cuba cari buku yg ditulis Umi Azrini..I belum baca lah..tapi itu adik ipar I :)