Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Thursday, June 4, 2009

mimpikah aku?

hehehe... saje je letak gamba ni.. muke dorang mcm adik bradik kan? but minah bedua ni ade lah generasi yang ke 3 dan ke empat.

ari ni aku bz macam biasa... tengah syok2 wat keje.. tiba2 dapat msg ym dari seseorang yang da lame tak ym aku. tkujut oke!! dan aku tak jangkakan lansung... sekejap je borak. tak sampai 5 menet pon. trus bye. pas tu aku macam mengelamun.. dok pk btoi ke die msg aku?? hahaha.. ting tong sudeh...

tu je nak cite..
abe asik bz.. skang g miri lak.. bile nak deting ni be.... ishk

No comments: