Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Friday, February 20, 2009

Tudung oh tudung....

aku dalam dilema tak nak pakai tudung ke? kalau aku bukak tudung... hilang la kecomelan mukaku ini.. maka bertambah jelita setelah membuka tudung... haruskah aku? menayangkan kepada umum akan kehitaman dan keikalan rambut panjang ku ini.. ohh... aku dalam di lema...
(ayat tak ble bla.......) wahahahahaa... takde maknanya aku tak nak pakai tudung aih..

lihatlah tudungku... jgn lihat kemataku.. kerna kau akan cair nnt dengan kecantikan mataku... wakakakakaka (bla la as!!!! nak muntah da ni)

yesh.. aku telah mencuba untuk memakai tudung syira.. salu oang asik sebok pkai tudung ekin je kan. nnt mawi kompius lak. da la bini dia tu kembo.. makin manyak lak kembo ekin skang ni kan? gembira tak riak muke ku... sbb aku rasa aku da abeh lawa da pakai tudung ni... wakakakak..

yesh.. anak tudung syira ni juga bole berkongsi kaseh ngan tudung yg takde anak yer kawan-kawan.. shawl pon bole gak...

bila aku dah menggayakan tudung syira ni.. tak sangka lak ramai yg berminat ngan pesen tudung tersebut. aku pon telah menggofferkan diri untuk menjual tudung tu... alhamdulillah... masih mendapat sambutan walau pon tak hangit lagi.


ni antara tudung-tudung yg aku jual.. modal ciput je... sbb tu tak amik banyak... huhuhu tapi 4 helai da sold out.. tinggal lagik satu... ada yg berminat hendak menjadi secantik saya?? wakakakaka..

yesh... tudung cotton pon menjadi favourite aku.... senang pakai n comel okey ;) wat masa ni aku takde lak nak jual melalui blog ni.. tapi kalau sapa yang berminat... aku akan cuba membantu.. bukan membaling batu ok...

4 comments:

kakpiah said...

ha'ah akak pon sker tudong koten.. senang nk pakai..
baper hengget tu??
santek la yg kaler itam petak2 tuu...

adriea said...

hehehehe.. kak piah suke ke???
meh email saye jap.. or ym jom...

kakpiah said...

akak jarang on ym la..
drop no henfon awak kt gmail akak..
nnti akak koling2.. bleh??

Anonymous said...

hai nk tya,tdng syira n tdng koten 2 hrga bpa eik....blh email qua kt sy x...cm brmnt ja nk bli.....awiera_8687@yahoo.com.my
ym pn blh k.....buzz n bg taw jual tdng syira n koten k...nti sy xtaw lak....
makacih ya