Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Monday, February 16, 2009

jeleshh....

takde menda nak citer... aku citerkan pasal akak-akak ku..... bulan ni kak ina aku beli keter baru.. huaa... nak drive!

keter ape tu? nmpk mcm pendek je kaki akak aku kan? wakakakaka... ya ammpunnn...

dia rembat suzuki swift kaler biru seketol. ish ish ish.. abg ipar aku pun bmw kaler biru... sehati sejiwa la korang ek. takpe... adik dapat numpang kaseh pon jaaadi laa.... (huhuhu padahal da jelesh da ni...)

ni lagi sorang akak aku.. kak yati... tlg kawan dia bniaga kat istana budaya. hari tu ade ape ek? jualan amal kot... utk palestin .. die sms kat aku.. kater ramai artis kat situ. pas tu dia mms plakk.. lagi gue jelesshh... amik gambo same ... errr... ape name minah ni ek? lupo lak... errr....... (domam2 ni mudah lupo.. ya ampunn..) aaaa sazzy falak... huhuhu

aishah sinclair... perut u nampak muncit.. awwww~ but u r soooo swittt..

die wat make over plakkk... ishh... guna mekap mac.. hohoho.. santik la kaler muke ko kak.
clon erma fatimah ek?? tp muke ko lagi bulat dari aku kan kak?? hihihi

ngan dokter fazly plak... lebor ko senyum kan ti.. nasib abe tu da kawin. hak hak hak...

haaa.. ni la owner suzuki swift.. kak ina haku.. rock la ko kak! tahap jelesh aku makin membara bile dapat gambo ni... huhuhu

tara.. last mms yg akak aku anto. dia kate wat make ober ni kene bayar rm10 je noks! siap ngan kostum n gambar 8r kot... wuu sungguh bebaloii... ko lom tgk adik wat make ober lagi kan? sure lagi cun.. (Pujuk diri sendiwi...) hahahaha

ni la dua org kakak aku yg leh dikatakan sekepala gak la.. sorang tu keje askar.. da pangkat mejar . yg owner suzuki swift tu laa.. hehehe (cayer tak?) yg kak yati lak.. keje ngan tanamera. very the bz la my sis ni. bila aku turun kl, ngan dorang la aku nak menumpang kaseh... akak aku tak lokek.. u r the beshh!
tp akak2 yg lain besh gak! sume adik badik aku besh... nnt aku masukkan entry pasal adik badik aku la plak... ramai siot... 11 tmasuk aku. hahahah... tungguuuuu~

3 comments:

kakpiah said...

oke..
kak piah tunggu..
tp tlg buat satu puding karamel.. buleh mkn sambil menunggu nxt entri awak.. hehehehe

adriea said...

hihihihi.... teraso den... tau la kite bukan penulis blog yg tegar mcm kak piah. hihihi...

kakpiah said...

ngada.. nk terasa lakk...
cubit kang...

akak mana der penulis blog tegar..
bukan hari2 apdet ponnn.. huhuhuhuhu....