Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Wednesday, February 11, 2009

hek hek hek (senyum kamben)

fuh.. lamenya tak update blog. seminggu lebih rasa mcm betaun lamanya. cewah! bz sket la lately u'olls.... cuti 3 hari yang lepas pon aku tak g memana. dok umah jer. makan, masak, kemas umah, tdo, makan, masak, kemas umah.. begitu je la aktiviti aku kat umah. kalau cuti jer.. mesti leh menterjebakkan aku ke arah obesiti. huhuhu.. bahyes.. bahyes..
time cuti tu pon.. 2 kali aku wat puding caramel. mendapat sambutan yang hangat! bukan hangit oke..sebelum ni.. bila wat puding caramel, bentuk rupa muka bumi puding ni tak penah licin dan flat mcm ni... santik lak kali ni.. tatau nape.. kompius.. huhuh mungkin faktor api yg memainkan peranan kot..

tadaaa.... bentuk rupa muka bumi setelah di terbalikkan.. harus la tak licin... berlopak-lopak yer.. caramel tu cket lak.. huhuh.. setelah siap, da potong-potong.. letak kat luar.. panggil akak n anak buah mai makan.. tak sampai setengah jam.. licin... huhuhuhu.. mmg famili pirana..

so.. aku nak dedicate puding ni utk Kak Piah yang tecayang... sudi la kiranya akak menerima puding yang sedap ini. yang tak seberapa dari saya.. sempena hari menunjuk-nunjuk sedunia... ekekekekeke.. ya ampun~

6 comments:

mummysya said...

shedapnya.... mesti kak piah cemburussssssss!!!

adriea said...

hihihihi.. nnt kite buat utk mummysya lak ek.. :P

kakpiah said...

hak hak hak..
huh!!!!!!!!!!!!!!

ko memang kan...
kalo apa2 terjadi pada diri ku ini.. musti ko akan rasa bersalah..
tak baik woo dikk.. ko mempermainkan insan kertu ini...

bencikkkkk!!!!!!!!

kakpiah said...

jap2.
satu lagik..
si mummysya tu..
ko mmng batu api kan syikin...
kan? kan?

nnti la kowang..
ada ubi ada batassssss...

adriea said...

hak hak hak....

kak piah... tak terniat diri ini mempermainkan dirimu... diri ini hanya ingin memberi secebis puding caramel utk akak jer... terima la kak.... amik laa letak kat blog akak... hahahaha gilo glemer da ni

adriea said...

mummysya tak bsalah..
dia hanye menumpang kaseh je kak.. jgn la salah kan dier...
(ayat pancing undi)

wakakaaka...
beshnyaa