Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Friday, February 27, 2009

asik anak fruit jek... aku bila????


yer yer... cita ni da basi tahap berulat da ni. anak fruit (buah) aku btunang lagi. majlis ni masa raya cina lepas...(pergh mmg berulat) tak lame lagi lak.. ade lagi sorang tu nak kawin. pas tu ade yg beranak pinak.. sumenya anak fruit haku. haku?? bila lak turn aku ni? takan tiket aku da tlepas kot? haa?? nak kene amik tiket lagi skali?? maknanya kene bratur dari mula balik la?? haaa?? lambat lagi laaaa kalo camtuuu.. alaaaa.. tak aci aaaaa (tiba2 frust tak tentu hala) hahahahaa..
mula-mula aku relek je nengok anak fruit aku ni kawin n btunang. tapi lama-lama jadi tak keruan. wakakakaka..
mak..doakan jodoh adik cepat-cepat sampai mak! umo da menuju puncak ni! (doa ibukan makbul)... thehehe....

tiba2 je cite pasal ni kan? ape kes la aku ni... sile jgn layan jiwa kaco saya yg tak menentu. bak kate abe....... kam mun la tu... miehehehhee... (ape tu kam mun? hek hek hek... pandai2 carik la.. lau da tau.. diam2 jek la... hehehehe)

pstt.. nampak mcm kengkawan je kan bila bgambar ngan anak fruit aku.. huhhuu.. saye la makcik yg smoting~ (puji ponnn kena wat sendiri... hahahah)

sekian~

No comments: