Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Tuesday, January 6, 2009

shopping kat serikin, sarawak.

korang agak-agak kebaya ni bape hengget???? hehehehehehehe.. ade cecah ratusan tak? hehehehehehe tak sampai 50 hengget pon. hua hua hua

abang aku belikan set ni kat anak dia ekal. suka sangat la tu. sampaikan acu lambai kat die pon die tak kenal. ish ish ish

sebelum bertolak ke serikin, breakfast luk kat kuching. tgk la mamat ni.. benda tu pon leh jadi mainan dia. ekal.. ekal..

wuihhh syok woo shopping kat sini... nape syok?? sebab murah jer barang-barangnya.
tempat ni berdekatan ngan sempadan indon dah. sbb tu murah kot. so mcm da tak semangat nak cite.. sebab da lame sangat tertangguh.. aku kasi tgk gamba yg sempat aku amik je la ek. kite enjoy! baru aku sedar.. tak banyak gamba yg aku amik masa kat serikin. mane tak nya.. rambang mata.. hahaha..

No comments: