Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Wednesday, January 21, 2009

kesibukan..kesesakkan... kepenatan... kemalasan....

sori ek.. da lame aku tak update blog ni. tak tau nak explain camner... ape yg aku lalui sepanjang aku tak update blog ni adalah kerana....
kesibukan........ tak leh lari dari dia ni. awal taun mmg da jadi hari bz sedonia untuk aku. bila start je taun baru, aku mula sibuk nak closing akaun utk 3 akaun. huargggh~ 1 akaun kampeni bos, 1 akaun kampeni ... (eerrr.. rahsia...heheh) 3 lak akaun surau kampung bos aku (tolong wat amal jariah ni..huhuhu) pening beb. pas tu nak wat filling utk taun baru lagik. huarrggggh~ korang pecaya aku wat sume tu? bila tgh wat keje.. keje baru datang. keje baru lum siap lagi.. keje baru lagikkk datang. (redha....) aku bukan nak merungut. syukur alhamdulillah aku masih lagi ade kerja. tapi aku cuma nak nyatakan sebab musabab nape aku tak apdet blog aku ni. hehehe
manyak citer aku nak kongsi ngan korang ni. tunggu ek.. walau pon da lambat.. tp aku akan apdet kan jugek.. tunggguuuuu.......

No comments: