Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Wednesday, April 9, 2008

elooo~

Assalamualaikum…
Hari ni entry aku mcm biasa je. Sengal2 kat badan aku ni belum ilang lagi ah. Eh jap.. brb (g telan vitamin sat) eheks..
k.. im back! Actually aku skang ni menaip kat lam bilik aku. Sementara nak tdo, aku taip entry untuk blog aku secara offline. Maklum la.. kat umah den ni takdo intenet. Keokeokeo..
ari ni….. adalah merupakah tarikh lahir untuk mak aku yg ke??? Ntah.. tak amik port sangat bape umo mummy [panggilan yg salu aku ngan akak aku ina n yati gelar utk mak ktorang.. heks..] ni bape. Sbb pada aku… brapa pun umo mummy, aku ttp letakkan tahap respect aku pada mummy aku paling highest. So, pagi-pagi tadi aku g opis macam biasa. Siapkan dokumen untuk deliver barang to FSD (Fleet Supply Depot). Dah sign, cop ape yg patut, amik keje dari bos, kol 1000 aku balik umah. Amik mummy aku. Actually ari ni dia ada appointment kat HATL (Hospital Angkatan Tentera Lumut). Cucuk kat lutut dia untuk kali ketiga.. biasa la.. bila umur da lanjut, lutut mula la tak bape nak power lagi dah. Hehehe… nasib aku pegi time ni senang dapat parking. Klu tak, bpeluh ar mcm appointment yg lepas. Jauh giler aku parking. Tp aku antar mummy kat depan pintu masuk HAT dlu la… takan nak biar dia menapak same aku kan? Giler.. sian mummy aku nnt. Bila urusan da settle.. mak aku ajak makan. Die kate nak lanje aku.. hek hek hek.. beshnya… ye la.. nk lanje aku coz bday dia katenya. Maka aku tlah memilih destinasi Mc D je.. mekasey makkk~ caaayang kat mak. Muah muah muah.. ehehe..


ni la view HAT di pagi yg hening.. pas ujan cejukk je.. kabus2 kat lakang HAT tu menampakkan HAT mcm sedang di rebus. hahaha..

haaa tinguk! kat sini aku dapat parking kete. haduihh jauh jalan.. tp nasib besh jalan.. ade tmpt penjalan kaki tengah2 taman tu menuju ke pintu hospital. santik! hehehe

pintu masyuk~

pas makan, ktorang balik umah. Aku pe lagi.. da lepak2 ngadap laptop, tiba2 terlelap. Hehehehehe…. Maka, kol 1415 baru masuk opis balik. Heee..
kat opis cam biasa.. aku wat keje ape yg aku nak buat je. Ble?? Hahaha… tgh aku nak borak ngan membe kat YM tiba2 je blackout! Aduh… tensen je.. so apalagas.. aku pon memblah kan diri la.. heeheh.. otw balik, aku singgah kdai kek. nak beli kek utk mak lah. Dlu masa bday aku, dia penah belikan kek utk aku.. waaa.. besh je.. so aku pilih nak beli cream cheese cake. Nampak cam sedap je. Tp tatau la camne rasa dia. Balik je umah, aku ajak mak g restoran akak aku. Hehehe.. celebrate kat sane la.. baru meriah. Kat umah mak tu tak bape nak meriah sgt.. sape je yg ade.. heheheh.. bila da abis makan, baru la aku suh anak buah aku amikkan kek kat lam kete aku. Hua hua hua.. kejut mak aku. Supriseeee! Ehehehe.. pas tu.. nak tau sape yg potong kek tu? Abg din!!! (abg ipar aku) Yg potong. Sabo je la.. die kate.. aku tak penah dapat kek ari jadi.. akakakaka sian sungguh. Merasa gak dia potong kek. hehehe
lam masa beberapa menet je kek tu da suku. Huhuhu.. mmg sedap kek itew.. sesudah selesai makan2 aku pon ajak mak mempulangkan diri ke umah. Balik da… hehehe.. penat seh..


kek utk mummy .. cedap!


pas mandi manda n buat ape yg sepatutnya, aku merajinkan diri untuk menghabiskan jahitan manik n labuci kat baju aku. Benda tu kejap je leh siap. Aku je takde masa terbuang.. hahaha.. tadi baru je siap jahitan aku tu. Leh la aku melaram pakai masa tunang anak buah aku nnt.


siap jugak akhirnya.. santik tak? ehek..

Muahahah ops! Ada acara pertunangan? Tungguuu.. nnt aku akan citer kan bile da selesai majlis tu. Ahaks.. k gud nite.. nak manje2 ngan abg cayang jap. Hik hik.. (oit oit.. sms ngan die sblm tdo la.. jgn pk bebukan lak ek.. hehe) camat malam! Sok aku post entry ni kat opis .. chow~..

2 comments:

tipahvogue said...

erk!! baju pink corak abstrak tu, sama dengan baju kak tipah la!! huwaaaaaaaaaaaaaa

Anonymous said...

erk... ya ka?? hahaha.. takpa.. leh la kita melaram sama2 nnt kak.. hihi