Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Thursday, April 10, 2008

gigi geraham bongsuku tumbuh.. duhh~

dlam dua tiga ari ni, gg geraham bongsu aku tumbuh. pedih sbb dia tumbuh kena kat dinding pp aku. so pp aku ade sedikit terluka ar.. aarrrghhhh! mood pon mcm tak bape besh jek. huhuhu..

dalam boring2 tu... aku melayari blog2 org lain. tjumpe lak list name utk barangan dari negara belanda. jom kita boikot barangan dorang tu. antara yg aku salu guna tu.. shell ngan sunsilk ah. tamo guna dah.

ini la antara senarai2 barangan berikut. aku dapat pon dari blog org lain. hekk...


1. Dutch Lady - Susu
2. Ferrero Roche - Coklat
3. Wall’s - Ais Krim
4. Ing -Insurans
5. Planta -Magerin
6. Lady’s Choice -Magerin
7. Lipton -Teh
8. Shell -Minyak
9. Knorr -Perisa Makanan
10. Dove -Mandian
11. Sunlight -Magerin/Pencuci Pinggan
12. Radiant -Deodoran
13. Rexona -Deodoran
14. Ponds -Produk Kecantikan
15. Kieldsens -Coklat
16. Slimfast -Produk Pelangsing
17. Ligo -Kismis
18. Philips -Barangan Elektrik
19. Duyvis -Makanan Ringan
20. Gouda -Keju
21. Robin -Pencuci Lantai/Pakaian
22. Ariel -Pencuci Lantai/Pakaian
23. Omo -Pencuci Lantai/Pakaian
24. Labello -Lip Balm
25. Pickwick -Teh
26. Venz -Mentega Coklat
27. Kinder Bueno -Coklat
28. Unilever -Syarikat
29. Sunsilk -Shampoo
30. Fair & Lovely -Produk Kecantikan
31. Lux -Mandian
32. Vaseline -Lip Balm
33. Cif -Pencuci Lantai
34. Surf -Pencuci Kain
35. Wishbone -Pencuci Kain
36. Doriana - Keju Krim
37. Bertolli -Minyak Masak
38. Clear -Shampoo
39. Breeze -Pencuci Kain
40. Sun -Pencuci Kain

klu bole.. tayah la guna barangan2 yg tersenarai ni. bukan ape.. tindakan dorang mmg btol2 melampau la. menghina agama kita yg suci ni. klu kita guna barangan dari negara dorang.. secara tak lansung mcm kita pon menyokong perilaku dorang kan. so.. renung2 kan lah...

No comments: