Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Monday, April 15, 2013

ShiShen

seperti yang aku janjikan dari entry sebelum ni... ni la produk shishen yang aku cakapkan. bukan shisen.. hehe... tershilap lak makshik.. produk ni di hasilkan dari tumbuh-tumbuhan dan buah-buahan.. so.. tak perlu risau bahan chemical yang tak diingini tu berada dalam produk ni.. untuk ibu mengandung pon sesuai gitu.. 

dalam set ni aku ambil scrub, cleansing gel, cleansing milk, toner dengan day cream. night cream hari ni atau esok akan menyusul... hehehe.. kalau korang nak tau.. ni antara produk zhulian. zhulian tak macam dulu dah. kalau dolu-dolu.. dorang keluarkan barang kemas je..sekarang tidak lagi... macam-macam ada.. ;)

pertama kali aku pakai pencuci muka ni.. muka rasa best dan lembut je.. alhamdulillah.. mudah-mudahan sesuai la dengan kulit muka aku lepas ni. boleh tahan lama gak ni. sebab tak perlu pakai banyak-banyak.. 

shishen age perfect


ni kotak dia :)

untuk masker.. aku guna vegi vera.. yang ni sebenarnya minuman... tapi boleh juga guna untuk masker.. jimat gitu ;) produk zhulian gak 

ini saya yang semakin bolat..thehehe... hari pertama pakai shishen... da nampak sedikit perubahan. harap-harap da lama nanti kulit muka lagi flawless .. wink ;)
untuk korang yang nak tahu lebih lanjut produk ni... boleh email kat aku adriea@gmail.com ok bai

last but not least

cucur udang with sambal bilis
sarapan aku pagi ni... da tak tau nak masak ape.. barang dapur pon banyak da abis.. kita masak je apa yang ade yer.. malam nnt baru shopping groceries :) bismillah..

2 comments:

LaLa mhdnor said...

sempat lagi selitkan makanan hehe

Unknown said...

@LaLa mhdnor ... tu iklan wajib tu.. hehe