Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Thursday, April 11, 2013

Barang Mekap

wah.. da lama tak online.. tiba-tiba cerita pasal barang mekap kan.. hehehe... rindu ek? aku pon rindu kat korang.. kesihatan dan kerajinan agak terganggu.. sebab tu la tak berapdet blog ni.. huhu...

pagi ni breakfast kue tiaw goreng.. tiba-tiba rasa lapar sangat.. sebab malam tadi kena cirit-birit.. nasib baik ulang toilet 3 kali jer.. huhu

kue tiaw goreng yg ade udang n sayur kucai jek... 

semalam keluar dinner dengan hubby.. hajat dihati nak makan steambot dekat carrefour wangsa maju.. eh sekarang da tukar nama.. aeon big.. sekali tengok kedai tu da tutup.. tengah renovate nak buat kedai lain. sabarrr je la.. takpe.. lapor punya pasal.. pergi makan kat chicken rice shop je la..

selesai makan.. terus balik.. no shopping-shopping... but... tettttt... tiba-tiba ada magnet tarik aku kat satu gerai alat mekap... hehehe.. memang aku nak beli eye liner sekian lama.. alang-alang dah lalu tu.. aku beli je la.. brand aku tak penah tahu pon sebelum ni.. flomar namanya.. takpe lah.. cuba je la.. elok nak je bayar.. ehhh terguda lak dengan lip liner... hehehe... ok cukup la dua ni dulu.. lain kali beli lagii... hihih..



err.. semalam da beli set pencuci muka shisen yang best.. nanti nak wat facial kat muka hubby sekali.. hihi.. nanti aku citer kan pasal shisen lak yer... memang tak rugi beli produk ni.. sebab tahan berbulan-bulan... jimat duit kat situ.. ;)

No comments: