Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Tuesday, November 29, 2011

Pengisian Masa Lapang..

bila duduk kat kampung ni.. masa senggang tu ade la jugak... masak-masak tak leh nak excuse eekkk... still masak lagi... coz kesian kat mak yang da berusia. aku bersyukur sebab minat membaca aku ni tak bole pupus dalam diri aku.. nak pulak skang ni dok kampung.. pegi je tesco tu... tempat yang paling lama aku duduk mesti la kat Popular Book Store... thehehe... da siap jadi ahli 3 tahun lagi.. kat bawah ni antara buku-buku yang aku baca... ada novel, buku rujukan untuk ibu mengandung... wirid n zikir..nama-nama baby.. tafsir al-quran tu tak leh tinggal *hadiah masa tadarrus kat pakit ari tu..


oh ya... tak lupa jugak novel kat bawah ni....


Sutera Bidadari... *tq sis.. coz sudi pinjamkan masa kat kl ari tu.... yeayy!! da abis baca da... pada peminat novel bersiri Ramlee Awang Murshid ni mesti ramai yang da baca kan?? aku cari kat kedai buku kat kuching tak jumpa-jumpa pon novel ni... last-last dapat gak walaupun dipinjamkan... huhu.. tapi aku rasa novel ni ade sambungan lagi la... ending dia lain macam jer... *always admire pada watak Laksamana Sunan yang terlalu cintakan Allah....

No comments: