Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Wednesday, June 16, 2010

Lagu Motivasiku

pe? ingat lagu motivasi kat skola ke? masa kat skola dlu memang aku ade pegi motivasi.. tapi lagu motivasi aku masa tu.. lagu gemilang - ella... tatau la skang ni guna lagi ke tak lagu tu... haha...

tapi ini adalah citer skang.. lagu yang bole muhasabahkan diri aku ni... mau kasi naik semangat la konon.. ada down ka wa punya semangat?? kusss semangatttttt ade la.. salu bila lagu ni berkumandang kat radio... aku tak wat peduli sangat. tapi bila pagi tadi ondewey (on the way) ke opis.... aku denga lagu ni secara terperinci *pehhh ayat surat rasmi da kuar...

korang nak tau lagu ape?? meh aku kongsi same2 ngan korang.....

Lirik Pelita – A.P.I (OST Hooperz)

Tak pernah sesaat daku meragui
Apa yang telah daku temui selama ini
Tak pernah sesaat daku menyesali
Apa yang telah aku nikmati
Apa ku alami
Selagi hayat dikandung badan

Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Kan ku pancarkan cahaya seperti pelita
Ke serata dunia yang gelap gelita
Sehingga hembusan nafas yang terakhir

Tak pernah sesaat aku mencurigai
Apa yang telah aku kecapi setakat ini
Tiba saatnya kan ku tangisi
Pada yang pergi takkan kembali
Kembali lagi
Selagi hayat dikandung badan

Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Kan ku pancarkan cahaya seperti pelita
Ke serata dunia yang gelap gelita
Sehingga hembusan nafas yang terakhir

Selagi jasadku belum terkubur
Selagi tubuhku belum ditimpa uzur
Pantang datuk nenek moyangku berundur

Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Akan ku pancar cahaya seperti pelita ke seluruh dunia
Akan ku pancar cahaya seperti pelita ke serata dunia
Seperti cahaya

ni lirik dia je... cam best sangat ... nak denga lagu??? KLIK SINI

enjoiyceeeeeee (enjoys)

No comments: