Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Friday, June 11, 2010

kesihatan mak

pagi tadi aku bawak mak g HAT. nasib tak ramai sangat org kat klinik biasa.. nombo je banyak... tp orangnya takde.. so tunggu pon kejap je la..
keputusan terkini, darah tinggi mak stabil kat 150 gak.. kira better dari mula-mula hari tu ngan bacaan 170. so doktor suh mak makan ubat tu untuk 3 bulan... pas tu datang cek lagi. then dokto pon ade bagi mak ubat demam, selsema ngan batuk. harap-harap mak lebih sihat lagi pas ni. kesian lak adik tengok mak tido je. ubat tu ngantok sangat la tu.. tak mak... rehat la secukupnya... asalkan mak sihat macam selalu..

hmmmm... dok terfikir.. nanti bila da jadi isteri orang... sape nak bawak mak g hospital......*nanges..................

2 comments:

nizamsani said...

dah kahwin lagi senang.ada suami tolong bawakan.

adriea said...

nizam... da kawen nnt kalau dok jauh dari mak camno nak bawak.... huuhuh