Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Tuesday, October 12, 2010

Welcome back adriea!! and Im Married!!


yes!! aku da bernikah... sepenuhnya telah menjadi isteri kepada suamiku.. hehehe..

lame aku menyepikan? saje.. masa bertunang tu byk sangat benda-benda tak elok yang terjadi. geram pon ade.. tp alhamdulillah.. kami tetap bersama. dan telahpun diijab kabulkan pada 17 sept 2010.

isu kenapa aku privatekan blog aku dlu tu lupakan je lah.. anggap je aku perlukan ruang untuk menyelesaikan urusan perkahwinan aku ni..

alhamdulillah.. syukur kehadrat Allah yang memberikan kekuatan terhadap jodoh kami berdua.. hampir setiap hari aku berdoa.. memohon restu dariNya..

so? skang aku bukan lagi cik adriea atau asni tau.. tapi aku puan adriea atau puan asni... hihihih.. poyo giler..

wehh rindu tul menulis lam blog ni.. memang aku berniat sebelum aku privatekan blog ni ari tu, aku akan berblog kembali lepas aku bernikah.. so.. aku tunaikan niat aku tu la... harap korang tak lupa pada aku...

*tak sabor nak blog hopping ni.. nak say hi kat kengkawan blog yg ditinggalkan beberapa bulan.. hihih..

4 comments:

kak ina kl said...

salam..oiiii naik pelamin tak bagi tau..tak jemput pun..tahniah yer dah jaadi isteri orang..

class dik..lalu bawah pedang..seronok akak tenguk

adriea said...

hehehe.. sori kak... kalau jemput ari tu mesti akak dtg kan? adesh.. lupe.. coz da terprivate blog ari tu.. tak jengah lansung...

btw.. mekasihh...
lalu bawah pedang ari tu nasib tak kena pedang kat kepala.. haha.. takde2 gurau je.. ehehe

cha said...

tahniah.u kook very beautiful sis :D

adriea said...

thnx cha.. ;)