Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Tuesday, August 4, 2009

my blink blink

hehehehe.. sile jangan muntah!
blink blink key chain ni baru sampai semalam. aku tau mengenai keychain ni melalui blog ceera..
sangat la comel. makanya aku buat dua skali. hajat di hati nak letak kat handbag. tapi, hand bag aku suma tak sesuai letak key chain ni. sbb zip suma terletak kat bahagian dalam. so, aku letak kat beg hp aku je laaa.. hmmm.. nak kene beli handbag lagik ni.. hek hek.. so sape yang berminat nak wat keychain macam ni, sila la masuk lam blog ceera atau butik ceera. *blog dia ade kat fren list blog aku ...

*nama buat pengubat rindu....

2 comments:

Y u Z z 9071 said...

thanksssss and so sorry atas kelewatan

Unknown said...

its ok yuz..
janji sampai ;)