Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Friday, July 24, 2009

Ikan Bulu??

tengahari tadi dok sms ngan abe V

aku : minggu ni ade jom heboh ke kat c aman abg?
abe V : tah.. ade karnival kot
aku : (lam ati dok ckp.. karnival beli belah ke ek?) karnival ape?
abe V : Pesta Ikan Bulu
aku : (bace je trus gelak.. wakakakaka) ikan tu banyak bulu ke???
abe V : banyak wooo
cesss.. tak leh caye ni.. die asik kene kan aku jer...


hokei... Pesta Ikan Bulu???
ade ke ikan bulu weh?? hahahahah.. mmg aku tergelak bila tau ade name ikan bulu. scary okeh..
kat opis.. gigih aku menggugel gamba ikan bulu. hampa jek.. coz manyak yg artikel tanpa gambar..

akhirnya aku jumpe gamba ikan tersebot...
ni la hasil gugel aku. ler... ini rupanya ikan bulu.. mcm sesunggut jek bulu die.. lain dari ape yg aku imegin kan.. ingatkan manyak la bulu-bulu kaler itam mcm bulu kat badan manusia tu ker... wakakakakaakk [pinsan] mebi ikan ni bulu die bawah ketiak die kot.. sbb tu kite tak nampak sangat! wahahahahhha... hadehhh macam-macam la name yang ade kan?

*teringin nak pegi pesta tu... n thanx pada empunya gambar ni... pinjam jap eh ;)

4 comments:

al amin ahmad said...

as tak tengok lagi ikan ado bulu ketiak..siap ado bau...as tau ikan apo? jawapannyaaaa..jeng jeng jeng...tokei ikan!!!...kekekekekekeke

adriea said...

hua hua hua.. apek la tokei ikan tu!!! hahaha

Jessica said...

mak atoi.!!~
wkakakakaka betuL² ada nama ikan cam tur ek kak as.? ;D

adriea said...

wakakakaka
ada la lys. sana sri aman sarawak. ada pesta lagi tur bha.. mari ramai2 pg pesta ikan bulu!! miahahaha