Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Tuesday, July 14, 2009

akhirnya...

bos : bagus kete kamu as.. enjin senyap je kan..
(kalo enjin tak start lagi senyap bos!)
aku : senyap ke? ntah laa.. saye men bawak je

ye.. kete aku da siap di baiki.. melayang rm3k
hajat di hati pas ni ...
(1) nak cemin kasi itam lagi
(2) nak pasang skirt (selama ni pakai suor pendek je)
(3) nak buh gas ekon (ni sudah pasti)

yg nomo 1 dan 2 tu hanya anggan2 yang tak penah berkesudahan... hehehehehe...

abe V kate... 'tayah tuka la kete tu. leh guna lagi. nnt ade rezki abg beli myvi.' hohohoho... harus tuntut ni kalo aku jadi bini dia nnt.. hihihiihihihih... gediksnyer!!!

*psttt.. lawa tak shawl aku??? hik hik..

5 comments:

al amin ahmad said...

tinted ni tak mahal la as..pasang sket2..pasang depan dulu ka...pasang kot tepi dulu kaaa..kereta as abih rm3k?humak ai...harga nak sama tukaq enjin baru...pebaik apo yg ganas sangat tu as?

adriea said...

as da tinted da cik kancil tu.. full tinted. tp nak kasi gelap lagik..
mmg kasi tuka enjin suma.. suma tuka..
bertuka!!!!
nape die tak leh btuka jadi bmw ke..
swift ke..
kan baguih kalau leh tuka cam tu.. muahaha

Tukang cerita said...

Salam kenal...

dok manjung yer? akak manjung gak...
:)

adriea said...

salam kenal kak..
ye saye dok manjung..
akak ngajar skola teknik ke?

thanx sudi singgah blog saya ;)

al amin ahmad said...

as..dari as tinted bagi itam semua..apo kata as pi ubah suai kompressor aircond tu..tukaq yang besaq sket..kasik ekon power...cam apek dah rekemen kat kengkawan pakai kancil..ekon sejuk cam ekon BMW..tak mahal..dalam rm3++ ja..pi kedai ekon suruh dia tukaq kompressor aircond..tanya harga dulu..kang depa tembak sesuka ati harga...kereta apek bukak ekon slow pon dah sejuk...tapi tinted kereta apek 100% itam laa...hauahuahauhauha..puspakom kompom suruh koyak tinted tu..