Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Friday, October 18, 2013

sesak

kenapa semenjak dua menjak ni aku rasa macam sesak je otak bila bukak fb.. mungkin aku banyak baca status kawan-kawan fb yang penuh emosi kot. sampai aku teremosi sama. haha.. penyakit berjangkit sungguh.

baik lepak kat blog ni best jugak. tenang je.. ecewah~
sekarang ni dok update blog guna handphone je la. dah lama tak tekan keyboard lappy. coz berodben yang tah hape hape. aku tak guna lansung pon kena bayar gak. tensi. sesak gak dada mak nak nembayor.

aryan pulak sejak balik dari kampung.. dah mula taknak duduk baring tengok tv sorang-sorang macam sebelum ni. nak berkepit dengan ibu gak. haish kena training balik ni. kalau tak.. susah ibu nak buat keje.

dah macam lari topik je plak aku ni. huhu.. ape pon.. kalau tak bukak fb satu hari memang tak sah kan? hikhokhikhok.. tapi selagi aku ada urusan dalam fb tu.. memang susah la aku nak tinggal pon. da jadi macam satu keperluan untuk aku. tapi kadang-kadang aku rasa ada jugak status yang tah ape-ape aku baca. gelak sendiri je la. itu fb deme... sukati deme ler.. ok lah aryan da bangun. tak sompek den nak mandi. ngedet belog lagi! huhu... jom skodeng aryan mandi


No comments: