Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Saturday, October 12, 2013

sedar tak sedar

yer sedar tak sedar umur aryan da masuk 4 bulan. sebab itu la ibu makin sibuk sampai takde masa nak update blog. ok itu hanya alasan. alhamdulillah.. sekarang aryan da pandai meniarap. pastu suka angkat-angkat bontot nak wat reverse kot masa meniarap. huhu comel lak ropenya. pastu suka dok sembur air liur. sket sket dok abuuuu abuuuu geram lak ibu nengok bibir monggel tu dok menghembus air liur. hehe..
yang paling ibu heran.. masa dok isap nene pon dia dok abuuu abuu.. haishh .. aryan.. aryan..
bertapa bersyukurnya aku pada Allah yang esa kerna diberi peluang untuk menikmati saat yang macam ni.. dapat melihat perkembangan sikecil didepan mata.. agaknya 'sikakak' da pandai berlari dah sekarang ni kan :-)
memang aku tak pernah nafikan dan tak boleh nak tipu diri sendiri.. setiap kali aku melihat aryan.. wajah arwah juga kelihatan.. Allah... rindu ibu tak pernah hilang pada qaisara..
rasanya aku macam ada hutang satu entry. ade aku nampak entry tu dkt draft.  nanti lah aku siap kan.. tah bila la tu.. hikhokhikhok..
oh yer.. sekarang aku ada dikampung bonda.. kg permatang, manjung perak. disebabkan hubby ada kerja diipoh.. makanya dapat la aku bercuti kat umah bonda ni.. hehe.. esok kami akan berangkat ke kelantan pula... doakan perjalanan kami selamat pergi dan selamat pulang yer...
last but not least.... gambar ibu n aryan buat tatapan kawan2 ibu qaisara n aryan kat blog ni.. hikhik pasan!


2 comments:

nusk said...

suwittnyee bibu dengan aryan tu... semoga kakak turut bahagia melihat ibu dan aryan, tenang selalu di sana..

Adriea Jeng said...

tq ji... amin ya rabb..