Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Tuesday, June 4, 2013

blause haley dari poplook

al kisah... da kali kedua aku beli baju secara online dekat poplook . 1st time beli terus teruja sebab service dorang memang tip top.. bayar hari ni.. kalau sebelum tengahari.. esok da sampai da..

kali kedua ni aku beli haley blaus..

sekali borong 3.. da lama tak beli baju beb... 
aku ambil saiz L. nasib baik fit... hihi...

ni la rupanya haley blaus..  i choose yg mcm pink tu.. biru n hijau..

hari tu g check up. trus melaram yang warna pink purple tu.. haha.. kebetulan ada palazo warna yang sama.. so.. ngam la..

bila tengok lagi poplook letak blaus n dress yang baru.. tengkuk aku macam kena jerut... haha.. manyak yang cantik-cantik lagi.. tapi.. aku tahan nafsu tuuu... tahan beb.. tahan.... tunggu lain kali pulak yer...

No comments: