Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Wednesday, November 28, 2012

Hilang semangat

Beb... Semalam aku da syok guna broadband tiba-tiba elok je abis aku taip entry yang sebelum ni, line jadi macam siput. Sampai sekarang ni pulak tu.. Ni pon aku guna handphone gak. Ape ke masalah celcom ni. Apa pon tak bleyyyyy....

Da bagitau hubby tadi dia kata nanti tukar yang lain pulak.. Masalahnya line apa yang bagus kat rumah aku ni.. Haihhh....

Guna handphone pon handphone la... Huhu... Kat bawah ni ada gambar tudung yang aku jual.. Kualiti dan design dia lebih kurang tudung yang glemer tu. Tapi aku jual murah sikit dari yang mahal tu... Aku ambik stok banyak hari tu... Tapi da kena rembat.. Hehe...

Harga aku letak RM85.00 INCLUDE POSTAGE. kalau berminat just email me k... adriea@gmail.com


1 comment: