Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Monday, November 5, 2012

Nak tulis tajuk ape pon tak tau

Salam semua.. Huuu sori da lama tak berupdate blog aku ni. Penyakit M mula melekat dekat aku. Harapnya tak la lama sangat dia nak melekat. Sebab aku pun da mula letih ngan penyakit M ni.. Korang suma sihat? Rindu kat aku tak? Ceyyy bajet retis letew!

Banyak je cerita yang aku nak kongsi ngan korang. Tapi bila sign in blog ni je, aku pandang sepi semacam.. Huu tak bole blahh..

skang ni musim hujan da kan. Siang malam hujan kat sini. Sejuk beb. Bukak kipas kat nombo 1 pon still rasa sejuk. Penyudahnya tutup terus. Nak mandi pon bercinta sebab sejuk. Dasar kamben...

hari ni bebudak yang umur 17 tahun ambik spm kan? Gud luck kat dorang.. Aku doakan semoga calon-calon spm semua dapat menjawab soalan dengan jayanya...

Oklah nak merajinkan diri untuk mengemop lantai yang da lama tak berkilat....

2 comments:

cha said...

kak mane pegi

adriea said...

cha syg.. akak ade je .. tp cuti2 n rehat2 kan badan je.. thnx sudi ambil berat dear..