Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Thursday, February 14, 2008

ekal oh ekal...

kat sini aku nak selit kan sket aksi2 anak buah aku yg bernama haikal atau ktorang panggil die ekal atau kai. penat aku melayan die kat sane. tp ilang sket rindu aku pada dia.. hehehe. mmg aku rajin melayan die ni.. hihihi...





time ni die dok lukis otomen.. pas tu budak kecik la.. ape la.. mcm2.. tp same je rupe benda yg die lukis tu.. haha.. otomen nye mcm pokok kaktus je aku nengok.. wakakka




part ni lak die dok becerita pasai otomen ke.. transfomer ke.. aku pon tak paham.. bdasarkan kepada buku kaler yg papa die beli ari tu.. aku pon... layannnnnnnn... ni la koje aku mase cuti tu.. hahaha.. excited bercerita budak ni.. siap ade sound effect.. dush dush dushhh~ die baka bakaaaa... hahaha time aku rakam ni die tak tau pon.. klu tau.. mau nya spoil. ekeke.. acu saaaayang ekal.. muahhh!! manyak lagi clip n gamba die.. ckup la 2 ni kot.. perut ku da bebunyi.. lapooorrrr.. hihi.. tata..

No comments: