Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Monday, June 6, 2011

Telatah cucu-cucu sedaraku..

cucu sedara u'olllssss... nko hade? hehehe... bila balik kampung kat manjung, ni la kerja aku.. main ngan dorang... dari yang besar.. trus ke yg paling kecik... layan gambar je la ek.. time rindu kat dorang.. gambar-gambar ni la jadi pengubat rindu aku kat dorang... sangat chumelssss!!!

Qayyum

kalau dia baru kenal orang tu... dia punya la tengok sampai terteleng-teleng kepala dia... hehehe... dengar cita mama dia kata da tumbuh gigi... haih... nnt aku balik kampung, da bole berjalan kot mamat ni. tgk ar gambar2 dia.. girang gemirang.. sebab dia tau opah su dia nak balik sarawak da kot.. sonok takde orang nak buli dia lagi da.. haha






Farish

dia ni aku jumpa sebelum aku balik sarawak gak... nasib baik dapat jumpa.. kalau tak.. da besar, bole jalan baru aku dapat jumpa kot.. alahai senang je nak jaga dia ni.. masa ni dia kat kampung.. mak nya kat kl... pandai jaga diri anak umie ni.. hehehe... farish yang manja...





Umairah

ha.. yang ni plak.. cukup manja ngan aku.. petah bercakap.. macam orang tua koo kalau dia bercakap... memang sonok borak ngan dia.. kadang-kadang ade gak perkataan yang aku tak paham.. aku haa kan je la.. nanti dia sentap.. haa kuat sentap minah ni.. hahah... skang aku da ade kat sarawak, dia asik tanya opah cu mana opah cu? tanya kat mak aku la tiap kali datang rumah onyang dia tu... hehe.. 'nanti opah cu balik ye dik..'





Husna

ni kakak kepada umairah... da start masuk skolah pra da... pandai ni... bijak laksana... hehehe.. suka sangat kalau aku masak kuih atau kek... dia suka tolong aku.. aku lak rajin melayan dia.. sebab tu dia suka kot.. hehe.. gambar bawah ni.. dia la yang suh aku edit... pas siap aku edit lam handphone aku tu. punya la seronok... sampai buat wallpaper kat handphone ibu dia.. ekekeke.. nanti kita masak kek sama-sama ek kakak...



ade lagi sorang cucu sedara aku.. tapi gambornya takde... tak sempat nak amik masa jumpa kat kl ari tu... biar adly da sekolah baru opah su letak gambar adly ek... haha...
sayang kat korang sumer... ehhh.. ade lagi sorang la... da besar gak... fika... gambar pon takder... haih.. ramai sudah cucu2 aku ni... anak sedara da makin membesar... dan beranak pinak... indahnya hidup :)

<3 Syukur Alhamdulillah <3

No comments: