Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Saturday, June 4, 2011

Bukan Malas... Tapi Memang Malas

haih... tajuk pon da peningkan...
since aku da lama.. makan bulan gak la tak update blog ni, hari ni baru terpanggil nak update.. rindu tak mengomel beb... :D

lama gak aku fikir nak update blog ni.. sejak kejadian 'itu', aku da mula malas nak mengomel.
ye la... orang dok cakap bukan-bukan pasal aku.. kalau benda yang betul takpe.. ni banyak yang di tokok tambah. not gud tau awak disana... walaupun dia tak kisah kalau aku bawak 'cerita-cerita' lama dia kat orang, sebab dia tau orang takan percaya kat aku.. sebab dia kata orang leh nampak life dia skang 'bahagia'.. but its not me untuk menjaja cerita orang.. biarla aku simpan sampai akhir nyawa aku... itu prinsip aku..

yes sampai skarang aku simpan status yang dia tulis lam facebook dia tu. aku siap print screen. dan aku tak rasa hati aku boleh memaafkan dia lagi.... biarlah...

dan sebab musabab insan inilah yang membuatkan aku merajuk sekejap ngan alam maya ni..

so, sekarang aku da ubat sendiri hati aku ni. insyaAllah... nanti aku rerajinkan diri aku update blog aku ni eh! *cenyum cket!

bila baca blog kawan-kawan yang lain, hati aku terubat dan terbakar sket nak update gak blog. hihihi.. mana bole beb.. naluri dari dulu lagi dok menulis ni kan.. tak dapat menulis guna pen, menaip kan sini pon ok jugek.. sekadar nak kongsi sket kehidupan aku ngan korang..
kalau tak suke... takpe.. aku tak kisah... heee...

ok .. menyusul lagi selepas entry ni... banyak lagi cerita yang nak di pot pet kan.. tungguuuuu
pasni kalau orang nak cakap ape-ape lagi pasal aku... aku hanya mampu....

*senyum.. tak perlu kata apa-apa :)

No comments: