Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Tuesday, February 8, 2011

yuhuuuuu~


tu namanya kekeringan idea nak letak tajuk ape... hehehehe...
lama aku tak bersiaran lam blog ni kan... agak sibuk kebelakangan ni... sibuk sebab nak berhijrah ketempat yang baru mengikut mr hubby..
tgk gambar diatas tu da bole merungkai kat mane aku menetap skang ni...
ya.. aku duk lam kem askar skang ni... 13 melayu kat Kem Pakit, Sri Aman, Sarawak..
nunnn jauh disana aku tercampak from perak...
banyak pengalaman baru yang aku lalui.. ni baru sket ni... pas ni pasti la banyak sesangat... so, pas ni aku akan citer dari mula aku sampai dan jejakkan kaki dibumi sarawak ni k..
terima kasih coz masih lagi sudi nak baca blog aku yang tak tentu masa nak update ni.. luv u all!! ;)

1 comment:

Y u Z z 9071 said...

jauhnya asnie...ikut hubbby g sarawak eh...

takpela tugas isteri pun ;)