Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Monday, October 19, 2009

Kain Pasang Cantik

Taraaaa!!!! seperti yang aku dok citer.. ni la kain-kain pasang yang aku nak jual. kepada sesapa yang berminat, sila email aku kat adriea@gmail.com or leh msg aku kat ym adriea80@yahoo.com
ape yang penting, kos penghantaran adalah percuma. korang leh wat pembayaran melalui akaun maybank atau cimb. so bila korang nak buat pembayaran leh inform aku, aku akan bagi nomo akaun. senang kan ;) ... nnt aku akan upload kebaya plak. check it out! :D Pstt! Klik dkt gmbar tu untuk lebih besar.



Material : Songket
Harga (Price) : RM50.00
Free Postage


Material : Cotton Crepe
Harga (Price) : RM68.00
Free Postage



Material : Cotton Crepe
Harga (Price) : RM55.00
Free Postage


Material : Chiffon Batu
Harga (Price) : RM67.00
Free Postage


Material : Chiffon
Harga (Price) : RM66.00
Free Postage


Material : Chiffon
Harga (Price) : RM66.00
Free Postage


Material : Chiffon
Harga (Price) : RM66.00
Free Postage

No comments: