Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Monday, October 13, 2008

pc ku kembali sembuh sedikit

huh.. ari ni amik lagi cpu kat legend computer. da sembuh sket pc aku ni. excited je bawak g opis. sume da ok. tade restart sendrik lagi. lame-lame baru aku pasan... sound takde la plakkk.. adehh jenuh aku godek-godek kot ade wayar-wayar yg tak sambung betul. atau speaker aku da rosak (tidak mungkin) test kat ear phone aku.. same gak. sah! ade yang tak kene lagi ni. so, resultnya aku call lagi la legend computer. technician dia akan menyusul ke opis aku ni bila dia senang. huhuh.. takpe la.. janji dia datang tengok. jangan aku nak kene hantar lagi ke kedai die dah. tak larat bawak naik turun cpu ni kat opis weh. sesak napas ai tau. nanti jadi macam tangan papaya... hahaha.....

No comments: